Nieunikniona relacja z Klientem w agencji reklamowej
18 lutego 2017Agencyjneadwords, agencja, agencja interaktywna, agencja reklamowa, biuro obslugi klienta, bok, certyfikat ssl, czekolada Wedel, drukarnia, Internet, kakao, kawa, klient, kupon AdWords, logo, marketing internetowy, obsluga klienta, outdoor, podkarpacie, pozycjonowanie domeny, pozyskanie klientów, pozytywnie zakręcona agencja reklamowa, rebranding, reklama, reklama w Google, Rzeszów, strona internetowa, webdesign, wizytówki, zielona mucha Standard
W agencji reklamowej, relacja z klientem jest… nieunikniona
Są różne poziomy relacji z klientem. W Agencji GreenFly zauważysz dwa. Od czego zależą? Wiadomo! Od długości trwania…
Po pierwsze mamy relację… oficjalną.
Występuje, gdy:
- Zostajesz zaproszony do sali konferencyjnej
- Zostaje Ci zaproponowana kawa, czekolada Wedel lub kakao
- W sali, znajdują się osoby, które prezentują Ci case study marketing, wychwalają pod niebiosa zbawienne moce Rebrandingu w Twojej firmie oraz dopasowują dla Ciebie najskuteczniejszy kanał reklamy w Internecie (oczywiście, na razie bez szczegółów)
- Na koniec spotkania otrzymujesz wizytówkę z logo Zielonej Muchy oraz obietnicę oferty personalnej (już ze szczegółami)
- Czasami zostajesz też oprowadzony po firmie, aby “od kuchni” poznać pracę i zespół Green Team
Po drugie mamy relację… nieoficjalną, nazywaną też „przytulną” lub inaczej „domową”
Jak ją poznasz?
- Otrzymasz honorowe miejsce na fotelu obrotowym, obok swojego “opiekuna” handlowego
- Sam zrobisz sobie kawę w kuchni, bo ostatnio miałeś “szkolenie” z obsługi expressu
- Pójdziesz pogawędzić z Adminem o certyfikacie SSL, pozycjonowaniu domeny i o współczynniku odrzuceń, a w tzw. międzyczasie opowiesz wszystkim z działu IT o ostatniej wyprawie na ryby, podczas której złowiłeś ogromnego szczupaka. Pokażesz też fotkę. Żeby nie było!
- Zalogujesz się na swoją pocztę, nie na swoim komputerze, żeby przesłać nam materiały do projektu i pobrać kupon AdWords
- Zbiegniesz po schodach, do drukarni, żeby odebrać jeszcze “ciepłe” materiały promocyjne do kampanii outdoorowej
- Na pożegnanie otrzymasz nowy zapach do samochodu z logo pozytywnie zakręconej agencji reklamowej. Zgadnij której?
Napisz komentarz