Czy przychodząc do Agencji reklamowej powinieneś wiedzieć, czego chcesz?
I tak i nie…
Twój produkt jest najlepszy. Spełnia wszystkie Twoje oczekiwania i jest wyjątkowy. Twoi Klienci powinni go nabywać bez jakiejkolwiek reklamy i dodatkowych form promocji. No właśnie… Twój produkt i Twoi Klienci… O produkcie wiesz zapewne wszystko, bo jest Twój. Ale czy o swoich Klientach wiesz wszystko? Oczywiście nie chodzi o to, czy znasz wszystkich Klientów w promieniu 100 km. Chodzi o Twoich Klientów- głównych odbiorców Twojego produktu. Kim właściwie są? Co robią? Gdzie pracują? W jaki sposób spędzają wolny czas? Czym się interesują? W jaki sposób mogą się o Tobie dowiedzieć? Pozycjonowanie w internecie.
Pamiętaj! To Ty jesteś twórcą swojego produktu i to Ty, jako specjalista w swojej dziedzinie wiesz, do kogo jest on skierowany i jakie potencjalne potrzeby zaspokaja. A wracając do samego produktu…. Na pewno wiesz już, dlaczego jest taki wyjątkowy oraz co wyróżnia go od konkurencji? Nie mamy na myśli samego ogromu pracy, jaki włożyłeś w jego tworzenie. Zaraz, zaraz… Jakiej właściwie konkurencji? Myślisz zapewne, że Twoje poczynania obserwują jedynie najbliżsi, sąsiedzi oraz znajomi na Facebooku. Otóż tak nie jest. W Internecie baczne oko mają na Ciebie firmy, których produkty zaspokajają podobne potrzeby rynku. Kiedy Ty śpisz, oni działają. Dlatego warto ich znać i ukradkiem zerkać na ich poczynania. To jest właśnie konkurencja. Bądź przygotowany na to, że właśnie pytania dotyczące tych aspektów możesz usłyszeć podczas rozmowy z nami. Właśnie te informacje pomogą naszemu zespołowi zaproponować rozwiązania szyte na miarę Twojego sukcesu.
To zupełnie tak, jak podczas wizyty u lekarza. Przychodzisz i mówisz o swoich dolegliwościach i objawach. Potem doktor wydaje diagnozę. Nigdy odwrotnie. Nigdy też nie zrażają Cię wnikliwe pytania specjalisty, ponieważ zdajesz sobie sprawę, że jest to niezbędne. Podobnie jest w naszej firmie. Przychodząc do nas, usłyszysz sporo pytań. Nie zrażaj się tym. One służą jedynie postawieniu właściwej diagnozy.
KLIENCI, PRODUKT, KONKURENCJA
Przychodząc do Agencji reklamowej, nie musisz wiedzieć, czego chcesz. Znaj tylko odpowiedzi na wymienione wyżej kluczowe zagadnienia. Twoje odpowiedzi pracują na Twój sukces!
Napisz komentarz