Na co komu agencja reklamowa?
Po czym poznać, że potrzebujesz się wybrać do agencji reklamowej?
Jest kilka objawów, ale ten najważniejszy, po którym niezwłocznie powinieneś zgłosić się na konsultację marketingową to:
Założyłeś firmę, ale wiedzą o tym tylko Twoi rodzice, żona i dzieci oraz wujek zza granicy, który Cię do tego namówił, bo pamiętał, że w dzieciństwie lubiłeś układać budowle z klocków.
Pamiętaj! Reklama dźwignią handlu!
Kiedy już zapukasz do drzwi agencji reklamowej, z pewnością przywita Cię szeroki uśmiech pięknej, młodej kobiety z Biura Obsługi Klienta, odznaczającej się obowiązkowo stylem “hipsterskim”, która luźno rzuci: “W czym możemy pomóc?”
I wtedy to odpowiesz zapewne, że… chcesz ulotki. No właśnie.
Ogromna część społeczeństwa myśli, że agencja reklamowa zajmuje się masową produkcją ulotek reklamowych, bo przecież, zdaniem tej części społeczeństwa, ulotki są najlepszą i najskuteczniejszą formą reklamy.
Ale, jeśli trafisz do dobrej agencji reklamowej, takiej jak GreenFly…
…to dowiesz się, że Twoja “świeża” firma budowlana potrzebuje na START, przede wszystkim:
1. Logo, aby odznaczać się na rynku. Zapytaj o cenę Logo na START!
2. Wizytówek, aby nie zostawiać Klientom swoich danych na karteczkach. Zapytaj o pakiet 100 wizytówek z projektem za 1 zł!
3. Strony internetowej, aby wejść w sieć wirtualnych zależności biznesowych. Zapytaj o stronę za 0 zł na START!
4. Kampanii reklamowej w Internecie o zasięgu lokalnym. Zapytaj o TANIE KAMPANIE na START!
5. Warsztatu z zakresu samodzielnego tworzenia kampanii reklamowych w sieci. Zapytaj o najbliższy termin bezpłatnych Czwartkowych
Warsztatów GreenFly!
I voilà, jak to mówią Francuzi. Na START wystarczy.
Napisz komentarz