Jeśli nie ma Cię w Google to nie ma Cię nigdzie?
Jeśli nie ma Cię w Google to nie ma Cię nigdzie?
Prowadzisz swój biznes od dawna? A może dopiero zaczynasz? Jesteś wybitnym specjalistą w swojej branży. Nie straszne Ci żadne nowości dla Twojej działalności. Jest tylko jeden, mały problem, który zaczyna Ci doskwierać. … Niewystarczająca ilość klientów. Jeżeli czujesz, że mój opis może dotyczyć Ciebie i Twojej firmy, zapraszam do dalszej lektury… – Pozycjonowanie w Internecie.
Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że Google jest, bezsprzecznie, najpopularniejszą wyszukiwarką internetową. To właśnie tam, odbywa się 3,5 mld wyszukiwań dziennie.
Co to ma wspólnego z Twoją firmą? Właśnie w Google, która jest prawdziwym gąszczem wyszukiwań, przebywają Twoi klienci. Co jakiś czas zgłaszają oni swoje potrzeby poprzez wpisywanie haseł, słów kluczowych. Następnie, Google, indeksując odpowiednio strony, przedstawia im wyniki wyszukiwania. Odpowiedzi na zapytania to adresy stron internetowych, które są reakcjami na wskazane słowa. Klient klika w link, gdzie od razu jest kierowany na podstronę z numerem telefonu lub adresem mailowym. Kontaktuje się z wyszukaną firmą. I już. Wszystko gotowe. Łatwo, wygodnie i bez zbędnego marnowania czasu.
Czy nie wydaje Ci się, że to Twoja firma powinna zostać znaleziona? Tak! Postaw na obecność w Internecie, w którym aktualnie działa 3 773 mld aktywnych użytkowników. A zatem ponad połowa ludzkości jest już w sieci!
Nadal wątpisz, że w Google są Twoi potencjalni klienci?
A może myślisz, że tradycyjne kanały i sposoby dotarcia do klientów są bardziej efektywne? Oczywiście. Masz prawo.
Możesz zachęcać do kupna swojego produktu lub usługi: rodzinę, znajomych, sąsiadów. Możesz zaczepiać wszystkich przechodniów na ulicy i rozdawać ulotki. Możesz wywiesić baner reklamowy i czekać, aż Klient zadzwoni lub przyjedzie. Możesz mieć reklamę w radiu lub telewizji i znowu czekać, aż Klienci zaczną „walić drzwiami i oknami”.
Ale po co?
Wystarczy być w Internecie i automatycznie odpowiadać na konkretne potrzeby Klientów.
Reklama chyba jeszcze nigdy nie była tak prosta.
Nie musisz nawet wychodzić z domu.
Nie wierzysz? Skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegóły. Sprawdziliśmy to na własnej skórze i wiemy, że kanał internetowy jest drugim, najbardziej skutecznym sposobem dotarcia do Klienta.
P.S. Na szczycie są już tylko polecenia 😉
Link do naszych kampanii: http://greenfly.pl/realizacje-kampanie-reklamowe/
Napisz komentarz